دنیای من

این جا می خوام چیز کنم...اممم....هه!نمی دونم!

دنیای من

این جا می خوام چیز کنم...اممم....هه!نمی دونم!

تولد!!!

سلام سلام!
من فرزانه هستم!!!!!

اینم وبلاگ منه!!!
امروزم تفلدشه!!!سووووووووووووت سوووووووووت

امیدوارم دوسسسستای گلی مثل خودم!!!! پیدا کنم!
 

کم می رسم آپ کنم ...اخه می دونین می خوام خیر سرم درس بخونم دکی بشم!!!

آرزو بر جوانان چیز نیست!!!!

*پ.ن ۱

یه سوال؟؟ من شناسنامه ی کاملمو نوشتم.....بلاگ اسکایم تایید کرد اما چرااا نمایش

 نمی ده؟؟؟ میشه تو نظرا راهنماییم کنین؟؟؟؟

آها!! خودم فهمیدم!! اما یه سوال دیگه؟؟؟

من کد چیزایی که می خوامو از کجاااا باید بدونم آیا؟؟؟؟؟که بخوام تو وبلاگم تغییر ایجاد کنم؟؟؟

نظرات 5 + ارسال نظر
سامان شنبه 17 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 12:14 ب.ظ http://sirabi.blogsky.com

تفلد وبلاگت مبارکککککککککککککککککک.
ایشالا ۱۰۰ سال زنده باشهههههههه.

ممنوووووووووووووووون!!!

آتوسا دوشنبه 19 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 03:25 ب.ظ http://daftareman.blogsky.com/

سلام فرزانه جون..خوشحالم کردی اومدی پیشم ..تولد وبلاگتم مبارک من لینکت کردم خوشحال میشم تو هم لینک کنی..ممنون بابای!!!!

الی دوشنبه 19 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 11:18 ب.ظ http://eliohamed.blogsky.com

های
تولد وبلاگت مبارک من از لینک های آتوسا اومدم اینجا.
ببین اگه بری تو قسمت تنظیمات قالبت می تونی اونایی رو که فارسی نوشته عوض کنی. یعنی پاک کنی به جاشون هر چی دلت میخواد بنویسی.
به منم سر بزن

سلام!
ممنوون!

سروش سه‌شنبه 20 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 05:36 ب.ظ

سلام.منم وبلاگ میخوام درست میکنی واسم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

ها؟

shara چهارشنبه 21 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 09:52 ب.ظ

salam ,kole webo khundamo inja minazaram,man az 2 linke hishki nakhundam,az 2 linke del khundamo umdam,vaghean estedad dari,afarin ishala ke pishraf koni,yade maham bash,356.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد