دنیای من

این جا می خوام چیز کنم...اممم....هه!نمی دونم!

دنیای من

این جا می خوام چیز کنم...اممم....هه!نمی دونم!

من و ...

سلام سلام!

این سومین باره که این جانب دختر خوش شانس اقدام به آپ کردن این وبلاگ صاب مرده کرده ام!!!

دیگه به اییییینجام رسیده!! نه اونجا نه...یه کم بالاتر!!!آها..آره آره...خوبه..نه کجه...آها صاف شد...یه کم چپ....آها آها..عالیه!!!.....چی می گفتم آیا؟؟؟؟

آها ....!

اول این که دوباره سلااااام!!! خوبین؟؟؟

منم خووفم!!!

اگه فکر کردین که ما با اول  ها دوباره فوتسال بازی کردیم و ما نباختیم باید بگم که...

خب آخه می دونین گفتیم بذاریم ببرن دلشون شاد شه بنده خداها.......نه؟بد کردیم؟؟؟؟


۵ شنبه جاتوون خالی :

اول که تو مدرسه با آقای الف معلم تستمون(زیست)چه بساطی داشتیم!!!

هی مارو ضایع می کرد هی ما هررروکر می کردیم!

بدیش این بود که از صدقه سریه خواهر جونم!!!تنها کسی که تو کلاس میشناسه منم!!!!!
البته منم کم نمی یارم و قبلش جزوه خواهرمو می نگاهمو مثل بلبل جواب میدم!!!

هه هه انقده آدم پاستوریزه ایه!!!پرتقال رو با کاردو چنگال می خوره!جوراب واریس می پوشه!

یکی از ناخوناش قدره بیله! نمی دونم چه سازی می زنه!

بو عطرش  آدمو خفه می کنه!!!(من سرما خوردم دوستام گفتن!!)

سر کلاس جک می گه!!!

بجه هارو می ذاره سر کار!!!

خووولاسه....

همشو قبلا نوشته بودم هااااا این بلاگ اسکای ....(بییییب) همشو خورد!!!

منم الان تو لجم نمی نویسم دوباره!اییییش

دوم این که اومدم خونه...مهمون داشتیم شب ...منم که ساعت ۶ رسیده بودم و خب خسته بودم از بس کسب علم و دانش کرده بودم!!!! یه راس رفتم تو تختم!!!!آی حال داد آی چسبید....خواهری کار میکرد من تماشا!! 

بعد هم جاتون خالی تا ۳ بیدار بودیم حاااالی کردیم!!!


اینجناب از ۵ شنبه همین هفته تا ۲ شنبه می رم شماااااال!!

واااای! صفل سیتی منگوله!!!یووووهوووووو!!!!
عسکای شوشگل شوشگلم می گیرم میذارم اینجا تا چشاتووون از حسادت بزنه بیروووون ایییین هوا!! هه هه!
اما کاش با عروسیه پسر عموم یکی نمیشد!!!
اما عیب نداره!!!!!قبلا عروسیش رفتم!!!
این قد بدم می یاد عقد یه بار باشه عروسی ۳ قرن بعدش!!!

شووونصد بار آدمو می کشونن !!!!یه بار نامزدی یه بار عقد یه بار عروسی یه بارم پاتختی!!

بابا.....آدم پدرش در می یاد آخه!! مخصوصا دخترا!!! آره مادر!!! ببین برا ازدواج یه نفر چه قدر باس بری آرایشگاه به قول مامانم چوسان فیسان کنی!!!!!!


خب من برم بدرسم..نه؟؟؟

نظرات 3 + ارسال نظر
س یکشنبه 1 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 06:54 ب.ظ http://iranianmoney.blogsky.com

سلام دوست عزیز ...
اگه مایل به تبادل لینک هستی ...
وبلاگ منو با عنوان با عنوان >>کسب درامد تضمینی.سایت های معتبرایرانی.پرداخت بانک های ایرانی.افزایش بازدید
لینک کن و به من اطلاع بده تا شما رو لینک کنم ...

vahid چهارشنبه 4 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 05:39 ب.ظ

salllam webet kheili ghashane khanoom
yekam age bishtar up koni kheili beytar bood
movafagh bash!!!i!!!

مانی سه‌شنبه 17 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 05:58 ب.ظ

سلام گلم خیلی وبلاگت باحاله خود تم همین تور

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد