دنیای من

این جا می خوام چیز کنم...اممم....هه!نمی دونم!

دنیای من

این جا می خوام چیز کنم...اممم....هه!نمی دونم!

...

سلام سلام!

خوبین؟

منم روزگار می گذرونم...با خوبی و بدی هاش دارم روزهایی که می دونم بعدا برای تک تک لحظاتش حسرت می خورم رو همین طوری می گذرونم!

یه خصلت بد انسانه این قدر نشناسیش...


یکی برام آفلاین گذاشته بود:

هیچ وقت به کسی نگو ما به درد هم نمی خوریم شاید اون به درد تو نخوره ، ولی ممکنه تو دوای همه درد های اون باشی....

و این که:

نسل سوم ؛ بد شانس ترین نسل تاریخ ایران :‌ تو نوزادی شیر خشک نایاب شده بود... تو بچگی هم دوران جنگ بود... دوران تحصیل هم هر چی طرح بود رو ما امتحان کردن... نظام قدیم، نظام جدید، نظام خیلی جدید... رسیدیم دانشگاه سهمیه ها بیداد کردن... فارغ التحصیل شدیم به خاطر زیاد بودن جمعیت کار پیدا نشد... خواستیم ماشین بخریم بنزین سهمیه بندی شد....


خواستین این جام یه سر بزنین..

حس مثبتی به آدم می ده!


دیگه این که به نظر شما من همون چیزی قبول می شم که بابام میگه؟  آبگوشت شناسی؟؟ 

نظرات 2 + ارسال نظر
سمیر دوشنبه 26 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 11:05 ب.ظ http://www.daftareeshghnevis.blogsky.com/

عشق یعنی تا ابد فریاد او
عشق یعنی یک دل بی چشم ورو
هر چه داری در دلت بهر نگار
بی تفاوت به همه دنیا بگو
......................................
دفتر عشق نویس دفتر عشق منه
هرچی که تو دلمه داره فریاد میزنه
دفتر عشق نویس دفتر خاطره هاس
پایتخت کشور واژه های بی صداس
دفتر عشق نویس وعده گاه تو و من
یه جای خوب و قشنگ واسه دیونه شدن
یا حق

آها!

م ح س ن سه‌شنبه 27 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 01:15 ب.ظ http://www.giggs.blogfa.com

عالی

ممنون!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد