دنیای من

این جا می خوام چیز کنم...اممم....هه!نمی دونم!

دنیای من

این جا می خوام چیز کنم...اممم....هه!نمی دونم!

۴ شنبه!

سلام!

من خوبم شما خوبین؟؟؟

حرف خاصی برای زدن ندارم..اما انگار تازه یه جایی رو پیدا کردم که بیام حرفامو توش بنویسم!

امروز اولا با سوم ها که ما باشیم مسابقه داشتن!

اصلا هم فکر نکن که اونا ما رو بردن و ما ضایععع شدیم!!!!نه!!وای وای مگه می شه؟؟؟

شعارایی که می دادیمو خیلی دووس داشتم!!!

sevvom we love you

 true and true    
                  
we love you sevvom

 yes!!!! we do!!!

!!!!!!!!!!!

!!!

!!

!

آره دیگه....                                                

بعد هم که ما والیبال رو بردیمو معلم تست مونم..آقای ک اصلا منو ضایع نکرد وقتی یه نکته ی مهم گفت و من گفتم که چی؟؟؟؟کی به درد می خوره!!!اونم گفت ..معلوم تجربی هستی!نه؟؟

منم نیشم بازز! بله!!!!! گفت همون!! به درد تجربی ها نمی خوره!

اصلا هم فکر نکنین وقتی زنگ خونه خورد و من تو ماشین داشتم به طرز فجیعی یه مطلب رو از پشت شیشه عقب ماشین به یکی حالی می کردم منو دید و یه لبخند ملییییح زدو یه نگاه عاقل اندر سفیه به من انداخت و رفت!نه اصلا!!!!!!

هه هه!

فردام که تست زیست دارم و آقای معلمس معروفه به چیز کردن بچه ها!!

یه  باردر موردش به پست می ذارم! آدم باحالیه!

فهلا!!

نظرات 5 + ارسال نظر
shara پنج‌شنبه 29 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 05:32 ب.ظ http://asarap.blogfa.com

salam nemidunam shayad nabayad minazaridam vali az bas ba enerji neveshty delam naymad,jedan tabrik migam kheili estedade khubi dari.movafagh bashi.bye.356

سلام!
ممنون!
بازم از این کارا بکن!
ممنون از لطفت!
یو تو!!!!

koroosh پنج‌شنبه 29 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 05:45 ب.ظ

salam,chetorii?lazem nabood begii shookhi chon age matlabaro mikhoondam motevaje mishodam boro hal kon avalin nazaro man dadam,bye

سلام ممنون!
گفتم که ....ام...نمی دونم چرا گفتم!!!
ضایع شدی به کسی نمی گم!!!

vahid جمعه 30 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 10:52 ق.ظ

salam farzane khanom
be avalaham bakhtin

سلام...
هیسسسسسس
آره
آروم بگو کسی نفهمه!!!!
آبروم میره ها!!

سارا شنبه 31 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 05:10 ب.ظ http://www.doostayejoonjooni.blogfa.com/

salam farzane joon
webloget kheyli khoshgele
mohem bazi saleme na bordo bakht
bazam behet sar mizanam,bye googooli

ممنون عشییشم!
اون که بهله!!!

Sina سه‌شنبه 17 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 06:44 ب.ظ

webloge khoobie ama EnErgy kheyli ziadi nadare vali sheytanat khoofe ke u kam nadari!!!!!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد