دنیای من

این جا می خوام چیز کنم...اممم....هه!نمی دونم!

دنیای من

این جا می خوام چیز کنم...اممم....هه!نمی دونم!

هویجوریا!!!

سلام سلام!

دیروز به یه حقیقت تلخ رسیدم و اونم این که من نقاشی رو از زیست بیشتر دوست دارم!!!

نه!! اصلا فکر نکن دیر شده! نهههه! اصلندشم .......؟؟؟!!!نیستم خنگ و ضایع و بدبخت بیچارم خودتی!

هه هه٬ من یه خواهر فسقلی و ووورووووجک دارم نازنین نام! میره مهد کوودک!

دیرووز اومد گفت :مامان مامان....

مامان:جونم؟

نازی:من وقتی ازدباج کنم تو پیر می شی؟

مامان:آره

ــ مامان مامان من می خوام ازدباااااج کنم!

ــ با کی؟؟؟؟؟؟؟؟؟

ــ با هر پسری که پیدا بشه!!

ــ

.

.

.

ــ نه!!! با نوید!

ــ نوید کیه؟؟؟؟؟

ــ یه پسر با مزه و مهلبووون اییییینگده کوشووولوویه!

ــ چرا با اون؟؟

ــ آخه به من می خوره...!!!

ــ مثلا؟؟؟

ــ(با یه نگاه عاقل اندر سفیه) دیگه دیگه!!!

***نکته اخلاقی:

هی میگم نذاااارین این بچه سیندرلا و این فیلمای مستهجن خارجکستووونی و بییییییب رو ببینن!!!

اینا همش دسیسه های غربه!!! حالا باور نکنین!!

دوران ظلم تماااام شده....دوران چپاوال  تمام شده....!!!

.

.

. یه لیوان آب لطفا...لا مصب گلوم...

.

.

 

اممم.....خب.....ها؟؟چی؟

****************************************************************

امروووووز هوا عجب محشششر بوووود.دلم می خواست زیر باروون قدم بزنم...بعد روی چمن دراز بکشم و تو اون هوا کتاااااااب بخونم!وااااااااااای!

اما به جااش نشستم پلی کپی فیزیکمو حل کردم ..تازشم از اون رویای بالا خیییییلی هم بیششششتر بهم حاال داد!

یه مو به سرم نموووند!!حس کردم حتما در کلاس حضور نداشتم..

.

.

کسی منو ندیده آیا؟؟؟

نظرات 2 + ارسال نظر
م ح س ن چهارشنبه 21 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 01:57 ب.ظ http://www.giggs.blogfa.com

به به
آفرین قشنگ بود عالیه به ما هم سر بزن

یه کوچولو و آقاییش چهارشنبه 21 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 07:08 ب.ظ http://yekocholoo.blogsky.com

به به./...می بینم که عین خودم شیطونی..به به :ی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد